godmorgon lördag. alltså fy fan för granna...

img_0929 (MMS)

godmorgon lördag. alltså fy fan för grannar som spelar hög musik mitt i natten. jag vaknade vid halv tre och det var så jävla hög musik, gap och skrik osv. jag skulle ju upp vid fyra men kunde inte somna om ordentligt alltså. låg och vred och vände på mig tills klockan ringde efter 04. då var det fortfarande hög musik på. alla jobbar inte 8-17 mån-fre eller lever på soc utan vissa jobbar femskift osv. man måste ju anpassa sig åt andra med när man bor såhär. sen självklart ska man få ha fest men man kanske inte behöver ha på högsta volymen vid halv tre liksom. dessutom bor som varken över, under eller bredvid oss så man kan ju bara tänka sig hur som som bor under tex hade det. haha fy :) en trött johanna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0