snart ett år sen



jiihuuuuu, jag fick ledigt när min fina johanna tar studenten. jag ska göra henne till den finaste studenten fast det kommer hon vara oavsett vad! fy tusan vad jag saknar dig! det är heeeeelt sjukt att det snart är ett år sen jag sprang ut där och den känslan går inte att beskriva. den känslan var helt sjuk. innan det var dags att springa ut så skakade mina ben för jag fattade liksom inte. uuuut och skrika, köra ramsan och allting. kollade på folket som stod där och såg en faster och en kusin som grät och det var nog typ då jag fattade att det faktiskt var på riktigt, att det äntligen var min tur. helt jävla sjukt.


Kommentarer
Postat av: din johanna

va gulligt du är gumman,saknar dig massor de vet du! Lär ju vara snyggast i håret iaf eftersom det är du som fixar de! <3

2011-05-07 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0