muffins





jag typ lääängtar tills det är dags att krypa ner i sängen sen ikväll. jag kan lova att både jag och plutten kommer att vara helt döda. gick upp halv 9 för att tvätta och vi var klara vid 13-tiden. nu är han iväg på match och jag bakar. det blir kladdekakemuffins toppad med marabou carribean bitar och sedan blåbärsmuffins. ska snart börja skala potatisen så det bara är att koka den för idag blir det torsk och potatismos. ska nog ut och ta mig en runda också, känner liksom hur ångesten för allt gottigott jag ätit denna helg plus smeten jag smakat från idag. uäääeek, kände den redan imorse om jag ska vara ärlig. men men, puss på er och kommentera gärna meeeer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0