marabou caribbean



nu tar jag helg! eller jaa, det gjorde jag för ganska så exakt en timme sen. glor på så ska det låta som jag tror kan bli riktigt bra idag i och med att en gammal favorit är med, sara löfgren. guuuud, vad jag gillade hennes musik för många år sen när hon blev känd och jag höll på henne hela tiden i popstars eller vad programmet nu hette. och hennes texter har hjälpt mig många gånger. köpte marabou caribbean, vet inte om jag är efter? men mmmmmmmh vad god. choklad + banan + kokos. heaaaaven, to die for! hahaha, måste tillägga att peter i så ska det låta är nog fan bästa programledaren. går ju knappt inte att kolla på honom utan att skratta. han är ju bara för rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0