en fråga & ett svar



Sandra
om new shoes:
Hejsan. Jag måste bara berömma dig för din jättefina blogg och alla fina bilder. Du har verkligen en helmysig blogg! :) Jag har dessutom blivit kär i ditt hår och har nu därför lite frågor, vad använder du för hårprodukter och använder du någon speciell toning för att få en sån fin blond nyans? Tack på förhand. :) mvh Sandra

mitt svar: åh men gud, tack så mycket. vad glad jag blir :) själv är jag lite trött på att vara så himla ljus så ska gå ner till en mörkare färg men fortfarande en ljusblond färg. jag använder schampo+balsam+inpackning från loreal absolute repair. sen tar jag antingen i small talk från bed head som sväller upp hårstråna eller en leave-in kräm från maria nila i blött hår. jag har använt mig av färg 12.1 från schwarzkopf's soyance serie. denna ljusa färg finns typ inte i några butiker alls tyvärr men på citygross, haha. sen brukar jag köra med silverschampo någon gång i veckan. men nu ska jag som sagt bli nåt snäpp mörkare men ändå en ljusblond färg :) det var så lite så & tack själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0