blommistunga



kan ni göra sådär med tungan eller? haha! förresten så vet jag inte om blogg.se har problem idag? verkar ju som så för mina inlägg som jag har skrivit tidigare idag har inte kommit upp ännu iallafall. jag har tagit mig en pw och jag fick lida av håll ett bra tag tyvärr men fy fan vad skönt det är. tänkte dock invigit mina träningscykelshorts idag men vill inte frysa eller så ifall jag blir mer förkyld. hahah, alltså inte några sånna med extra tyg mellan benen för en cykelsadel utan korta och tajta. ja ni vet och om ni inte gör det så är det skitsamma. förlåt mig, haha. ångrar mig dock för det var riktigt varm ute men det blåste lite. och jag haaaaatar när mammor röker vid deras bebisar eller små barn. fy fan för er! det borde ju vara olagligt. ajaaa, jag ska snart börja med maten och så ska vi äta och sedan sola och så tar jag mig nog en kvällspowerwalk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0