tjugosjätte mars



hej lördag. ännu en ledig helg, hur skönt som helst ju! njutaren number one. haha! gick precis till syrran och lånar deras internet eftersom att det inte kom någon från telia igår? verrryy verrryy bad tycker jag. dessutom hade dom gjort fel och skit om jag fattade rätt. men nu nästa vecka kommer någon mellan mån-tors och ska fixa, sååå hoppas vi är hemma då isånnafall för vi går ju inte hemma och är arbetslösa.

idag kom sannapullan till mig. vi gick till stan och tog en liten runda där, lunchade och gick hem till oss. sen följde jag henne till tåget och sen dess har jag handlat lite mat ooch gått hit så nu är jag är. ikväll blir det en myskväll hemma med tacos och en massa gotti. imorgon blir det full rulle hela dagen, ska till mammmii och ppappppiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0