första mars



godmorgon tisdag. jag har sovit tolv och en halvtimme idag, hur skönt som helst. det behövde jag verkligen och är väl nåt bättre men fortfarande halsont, förkyld, snorig, varm ena stunden, kall ena stunden och öronen är lite knas men jag lever. det blir ju ingen träning denna vecka och kanske inte nästa heller i och med att jag inte mår bra och att vi flyttar. men jag saknar att svettas på löpbandet! haha, jaa så är det. vi fick nycklarna igår och det var som att vi nästan tog med oss en madrass dit och sov där, hihi. men jag mår inte så bra så vi sov här inatt men nu ikväll och inatt som kommer så kan det nog bli att vi sover i nya sängen i lägenheten. vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0