femtonde mars

hej tisdag. det känns som att jag jobbat som en galning förra veckan och då är de lediga dagarna så himla efterlängtade. imorgon kommer mamiii hem till oss och ska lära oss att tvätta men det ska nog gå bra. visst jag kanske vet på ett ungefär men man vill ändå vara säker så inte allt blir för litet eller nåt ju för ingen av oss har tvättat innan. så det blir en heldag med mammsen hos oss. syrran kommer även förbi och så ska vi käka något gott och jag tror vi ska hämta våran byrå som vi beställt också.

vi är hemma hos mattes pappa nu, fotboll på tvn och det går ju tydligen inte att missa, nevars. så nu passar jag på att låna datorn och uppdatera er lite mer. vi skulle solat innan med men hann inte det så det fick skita sig igen och jag känner mig så blek och fuuul. urs! måste sola imorgon och då får det fasen bli en timme. jag tänkte tagit
några bilder på vårat place men jag glömde bort det men det kommer att komma upp bilder. lovar :)

kul att ni fortfarande hänger kvar nu trots flytten, ingen tid för bloggen för jag jobbar ju heltid. det skadar ju inte heller att kommentera men jag förstår er, uuuuurtråkiga inlägg på sistone. haha, förlåt mig! internet får vi i slutet av nästa vecka så håll ut och då blir det bä-ä-ä-ääätttring :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0