artonde mars

hej fredag. jag slutade 11 idag och har en ledig helg framför mig, hur skönt som helst. det blir fullt upp denna helg också. pappa kommer imorgon och ska måla kök, lister och hjälpa oss. vi ska även fixa ihop byrån, lämna tillbaka köksmöbler för att de inte är som de ska efter två veckor. de har blivit fula i själva träet om man säger. vi ska även leta efter nya köksmöbler, köpa lite annat, få i ordning ännu mer och tusen saker till känns det som.

var på stan och fikade med daniella tidigare idag, hur mysigt som helst. sen gick jag hem och tvätta ansiktet, gick och solade och sedan hem till syrran. sitter här nu med min laptop och lånar deras internet, smidigt ju tills vi får vårt. ska lägga upp några kassa bilder på lägenheten ikväll eller imorgon, håll koll fina ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0