sjätte juni



godmorgon måndag. min sista lediga dag, min femte lediga dag i rad och jag ska njuta in i det sista. det känns helt okej att klockan inte änns är 10 och jag har sprungit 5.3 km i skogen. hur skönt som helst och det är fan egen tid för mig. jag älskar att vara ute och gå, springa, vara på gymmet och pumpa, köra spinning, köra pass m.m. det är egen tid för mig. när jag är där så kör jag bara, svetten rinner och jag rensar huvudet samtidigt.

sen ger jag bara all beröm till människor som tar sig runt rundan i skogen på 5.3 oavsett deras förutsättningar. folk som redan har svårt att gå ger sig ut oavsett vad för de vill visa att de också kan. fan vad bra vi är folket!

ha en bra nationaldag & en stor nationalpuss till er alla från johännniii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0