studio 316l



just det, jag har inte sagt att jag tyvärr har fått ta ut min navelpiercing. jag gick till lucky 7 först men blev inte så nöjd efteråt för fick ingen direkt information om vad det kunde vara utan de sa bar att kroppen stötte ifrån den så jag skulle tvätta den på ett speciellt sätt. efter en vecka blev det bättre men inte bra och det känder inte proffsigt där så jag fick tips av en vän att gå till studio 316l, vilken jävla skillnad! minst åtta års erfarenhet och det märktes så himla väl. precis vid min piercing så hade det kommit lite smuts och sedan bildades ett nytt hudlager över, vilket säger sig själv att jag inte kommer åt att rengöra där. så han tog ut den och så ska jag ta ny om 2-3 veckor, vilket jag längtar enormt till. har man haft navelpiercing i många år så kan man inte se sin mage utan, iallafall inte jag. jag tipsar er om jonni keisu som har studio 316l :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0