plutti



jag hatar när det är stökigt här hemma. jag får panik då alltså. men har man en pojkvän som aldrig kan göra något. inte änns när han är ledig fem dagar i rad så kan jag lova er att man själv inte orkar till slut. för ett tag sen när han var ledig i fem dagar så bad jag honom att dammsuga och tvätta golven. han fick själv välja vilken dag han skulle göra det. tror ni han gjorde det eller? nae! haha aee. men han är ändå den bästaste jag vet oavsett vad. min finaste pluttisnutti. luwww.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är inte ensam om det johanna! Verkar som att alla killar är sånna, stor majoritet iallafall. Min är lika dan ;) Puss darling

2011-07-15 @ 19:34:01
Postat av: matte

i söndags så dammsög jag o torkade golven!! plus att jag håller på o tvättar nu ;) hihi <3

2011-07-19 @ 17:23:00
Postat av: JOHANNA

haha jaa du maria!



ja men älskling, första gången på 5-6 månader ju :( <3

2011-07-21 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0