känns ju helt okej



känns helt okej att jag gått ner 8kg och minskat med 14 cm i midjan. då kör jag ändå styrka och pumpar musklerna flera gånger i veckan men varierar även med kondition i form av löpning m.m. jag tänker på vad jag stoppar i mig men unnar mig ändå saker och ting ibland. det är när jag rör på mig som jag får unna mig ibland också. jag måste faktiskt säga att jag känner mig lite stolt ändå men jag har inte nått mitt mål ännu. jag vet att jag kommer får leva med min rumpa, mina höfter och mina bröst. det kommer aldrig att försvinna hur mycket jag än kämpar och försöker träna bort runt höfterna osv. det är nu jag har börjat acceptera att jag inte kommer kunna få en så smal kropp som jag alltid har velat ha, utan jag får nöja mig med en kurvig kropp. det är såhär jag är byggd och så som jag ser ut. jag vill gå ner några kilo till och jobba på en fastare kropp! 


Kommentarer
Postat av: emma

Bra jobbat syrran! Kurviga kroppar är mycket snyggare än helt smala.

2011-07-31 @ 18:34:07
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Martina

Du är jättefin Johanna! Och jätteduktig med träningen. :D Kram

2011-08-01 @ 03:13:03
Postat av: suzz

johanna, du ar assnygg!!! Hofter, rumpa och brost, ar inte det vad alla tjejer vill ha/vad all killar drommer om!!?? Du ar sa duktig med traningen!! Kor hart!

2011-08-04 @ 08:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0