tviitvii


något som jag aldrig kommer att förstå är hur man kan ljuga. skäms man för att säga sanningen eller vad är problemet? att gå bakom ryggen, smyga undan med saker och ting. jag finner inga ord för det. sanningen kommer alltid kommer fram och vad tjänar man på att inte tala sanning då. jag undrar hur personen i sig mår, jag tror att det är något som inte stämmer. att hitta på saker för att tro att folk ska tycka bättre om en, det är ingen idé för det blir oftast sämre. hur kan man ljuga mellan fyra ögon och fortsätta vara falsk. jag vet inte, jag kommer nog aldrig att få svar på det heller. men att klandra på andra och tro att man ska må bättre själv, lägg ner det bara. var dig själv, tro på dig själv, du vill, du kan, du ska, var ärlig då kommer du längst. tviii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0