so happy that i could die


jag skrev förra veckan att jag var glad över en sak som jag inte kunde berätta då men jag tänkte berätta nu. till och med fått sms för att folk varit nyfikna över det men det är kul! det är så att jag fick erbjudande om att börja jobba i norrköping, vilket är super i och med att matte och jag vill och ska flytta ihop till ett eget place där. så vi gick nästan bara och väntade på att jag skulle få det där samtalet och det fick jag! sånt flyyyt jag har. först heltid, sen i staden vi ska flytta till. helt underbart rent ut sagt. jag bara älskar när det går som jag vill och att vi äntligen kommer att flytta ihop framöver. ni anar inte känslan vi har inom oss, helt obeskrivligt alltså. att jag ska få flytta ihop med killen som har mitt hjärta i hans hand, han som jag vill göra allt det där med, han som jag älskar mest.. mannen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0