happyhappyhappy


idag har jag och min mattias varit och skrivit på vårt hyreskontrakt och det är inte så förbaskat långt kvar. längtar så himla mycket! sen åkte vi och kollade på tv, micro och massa sånt där. blev inget köp av det men vi har varit och tittat lite iallafall och nästa vecka ska vi åka iväg och förhoppningsvis hitta massor som vi kan köpa. snart kanske det blir ullared också! jag köpte löparsetet förresten som finns ca två inlägg ner i bloggen, jättefint tyckte jag att det var. rosa och svart! köpte och köpte utan mitt hjärta hann smyga fram och köpa det medans jag bytte om till mina kläder. sötnos! sen blev det nya silkesdroppar och en leave-in kräm till håret som fick följa med hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0