blusisaar


i och med att jag inte ville ha något till juldagen och nyår som någon annan direkt har så beställde jag två blusar från nelly. en som jag tänkte ha på juldagen och en på nyårsafton och ni vet att man går ju och hoppas på att de är bra i storlekarna osv. tror ni inte att båda två var trasiga eller? den vita med axeldetaljer, den dragkedjan var trasig och den svarta blusen var det ett litet hål på där bak på ryggen, typ som ett brännhål så det blev retur på båda såklart. tråkigt för det är så kul att ha något som kanske inte någon annan direkt har. väl sen så hittade jag en på vila från deras luxe-kollektion men den var slut i min size och det var inte alla butiker som fick den kollektionen heller. som tur var finns det ju nätshopping som jag gillar så jag klickade hem den, sydde på snyggare knappar och viipppss så blev den finare enligt mig. hade dock velat ha några andra knappar men det fanns inte sånna som jag hade tänkt mig men det blev iallafall bra. synd att jag inte kan visa bild nu för att systemisen saknar en usbsladd men men. ville bara berätta att ibland är saker man beställer veeerkligen skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0