tjugosjätte februari

hej lördag & hej käraste ni! hoppas allt är bra med er för det är det med mig, lite trött bara efter att ha varit vaken sen halv 5 och jobbat i 10 timmar. blev hem fort och fixa och ska snart iväg på tjejkväll och fira carro, hur mysigt och trevligt som helst. det blir jobb, fix, packning sen imorgon så bloggen kanske hamnar åt sidan imorgon med.

igår var jag och hjärtat i linköping hela dagen, åtta timmar. vi köpte massor mer grejer till lägenheten och nu är allting klart typ förutom gardiner, krukor och småsaker. vi köpte tvbänk, soffbord, mattor, taklampa, fönsterlampor, bioljud och mycket mycket mer. en riktigt bra fredag med min älskling! vi somnade vid niotiden sen, helt slut var vi efter allt spring från butik till butik. nu är det bäst att jag avslutar och drar mig :) kiss & love!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0