söva



nu är jag hemma och har lagt mig. längtar tills vi får sova första natten i lägenheten, i nya sängen, i nya nytvättade satinsängkläder och det bästa av allt.. bredvid min finaste. ni anar inte. jag kan inte förklara hur förbannat mycket jag bara längtar. snart är vi där, älskling kan du fatta? vi är supersnart där, supernära. åhhhh, jag längtar! har smörjt in ögonfransarna med vaselin i hopp om att det ska stämma om att det är bra. gjort det i flera år iallafall och när jag inte gör det så tycker jag att de känns "sämre". haha det är nog inbillning. nu ska jag söva!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vad roligt gumman ett steg närmare vuxxenvärlden, roligt för er :)!! Antar du kommer flytta ifrån Mjölby till Norpan?? Hoppas jag är bjuden till en kapp kaffe o får se den fina lägenheten sen=) Blir det i Närheten där Emma bor?? Puss puss på dig snygging

2011-02-17 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0