many things to do



johanna är lite smått sjukiiis! hur tråkigt som helst för jag har inte tid med detta nu men jag hoppas att det inte blir mer än förkylning. nyser, snor rinner, ont i halsen.. aa you name it liksom. dock var jag och solade i 45 min, not so good men hade jag inte solat idag så hade jag ångrat mig imorgon. haha, jaa så är det. veckan som kommer blir full rulle och det finns mer än tusen saker att göra och dom ska göras. skulle hålla på att packa nu men kroppen sa ifrån, har ingen ork och är hängig. har istället krypt ner och glor på tv, inväntar mig en lång skönhetssömn med många timmar och att jag är bättre imorgon och nästan mår som en prinsessa, min älsklings prinsessa. han är min prins, jag är hans prinsessa. han är min kung och jag är hans drottning. hihi! puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0