hemmisspá



sitter här med blekning i både håret och på tänderna. mysiga och fluffigt stora strumpor på fötterna också. blir ansiktsmask sen också för ansiktsscrub och kroppsscrub är checkkk. jag fick en super bra ansiktsscrub av syrran faktiskt och jag testade den idag för första gången. ni vet på sommaren när man fjällar och ska scrubba sig så kommer ju skinnbitar. det var likadant fast i ansiktet. det var som att jag såg precis alla döda hudceller försvinna. hur skönt som helst och jag är len som en bebisrumpa nu i ansiktet. blev 25 min solning förut och så gymmet. sköööönt! smoothie till frulle med en massa frukter i och ikväll blir det fruktsallad, gött och i med vitaminer barrrra. en liten hemmisspá dag för min del kan jag säga att detta är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0