alla hjärtans dag


igår hämtade hjärtat upp mig efter jobbet och vi kände för att ha en myskväll med b&j och godis. hur mysigt som helst! låg och kollade på film och åt en massa gotti! det är ju värre efteråt när man käkat några godisbitar och ångesten kommer. jaa ni vet men jag känner att jag ska få kunna unna mig en gång i veckan med iallafall. dessutom var det längesen bara vi två köpte gott, kollade på film i sängen och bara va! så blev det idag efter stan med. vi kollade på solsidan, fuskbyggarna och parlamentet. våran alla hjärtans dag! fick bli en pizza för honom och en sallad för min del, mummaaa. att bara få ligg där, känna hur hjärtat slå, hur du andas, hur dina andetag blir mina. jag vore ingenting utan dina andetag. min vackraste.

jag hoppas ni har haft en fin alla hjärtans dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0