styrkaao



då var jag hemma efter ett styrkepass genom hela jävla kroppen. dricker min proteinare med jordgubb och vanilj. har bara hunnit med två powerwalks och en löparrunda denna vecka och sen styrkepasset idag då. känns inte bra. får bli en runda ikväll sen! ska varva ner och andas lite nu innan jag cyklar iväg till solariet.

igårkväll scrubba jag hela kroppen så nu är alla döda hudceller borta, gjorde ansiktsmask, fixade lite med brynen osv. ikväll sen ska jag fixa tånaglarna & fötterna, färga bryn & fransar, tandblekning m.m. hur skön start som helst på helgen och semestern ju! första dagen är dock på måndag och då ska jag jobba men det är kris så vad gör man inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0