hej måndag. haha, ni kan ju gissa om jag v...

img_1083 (MMS)

hej måndag. haha, ni kan ju gissa om jag var människa när klockan ringde runt 04, vad tror ni? vet inte vad jag ska skriva för det blir bara det vanliga liksom. jobb, träna, magproblem bla bla bla. har lite jag skulle vilja visa och tipsa er om men det får bli när jag har ork och tid. magen tar slut på mig och jag är så jävla trött på det. magsmärtor som kan vara i timmar så att jag inte änns kan stå, jag får inte behålla nåt i magen osv. det här är liksom vardag för mig. jag är så less på mig själv med för att jag bara skitit i det och lagt det åt sidan så jag får väl skylla mig själv. när jag har smärtor osv så vet jag hur jag ska hantera det för jag har lärt mig det, är så jävla van. anledningen till att jag nog gav upp efter alla prov var att de inte visste vad som var eller vad som är fel förutom att jag har en orolig tarm som påverkas sjukt mycket av saker och ting. det har varit såhär i nästa  två år snart om inte mer. jag vill bara få ett svar så jag vet vad felet. jag är så jävla trött på det,  tar så mycket kraft, ork & tid osv. nog om mig nu. hoppas ni haft en bra start på en ny vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0