fuego



jag började min dag med lite styrka och dansade fuego som jag föll för direkt. inspirerad av latinska rytmer och dansuttryck som man gör med passion och mycket känsla. har bara slappat hela dagen sen dess och grejat lite för min mage är inte okej och jag måste fan ta tag i skiten nu igen. jag hatar att jag lagt det åt sidan i typ ett år igen men men. glor på true talent och tjuter lite, haha. jag är så jävla känslig alltså! ska snart börja sminka mig för min maria kommer sen. då blir det att äta gott, dricka vin & sen får vi se vad det blir :)


Kommentarer
Postat av: emma

vad snygga shortsen blev. Men tycker du skulle behållt dem i orginal längden för de var super heta på dig :p hehe

2011-08-29 @ 09:51:57
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0