wishlist 21



jag tänkte skriva lite saker som jag bla önskar mig när jag fyller.

* en mops. även fast jag vet att det aldrig kommer att gå för att vi nu jobbar som vi gör. men jag nöjer mig med att bara få åka och kolla på mopsvalpar så dom får hoppa upp på mitt knä så jag kan dö lite. hiih.

* en resa. ja, det räcker med en heldag i götet av shopping, god mat och mys. eller något helt annat.
* et skor. jaa, alltså easy tone shoooees.

* träningskläder. nya nike-byxor, sportbh och nya toppar.

* presentkort på make up store. är trött på typ allt mitt smink nu så ska köpa helt nytt och prova och se. så det blir nya produkter från mus tänkte jag.

. . . sen finns det ju flera saker på listan men här var det några iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0