tjugosjätte april



godmorgon tisdag. inte vilken onsdag som helst utan min födelsedag och idag fyller jag 21år. hiiiihhh! jag kan ju börja med att säga när klockan ringde vid 04.30 så gick jag upp, gjorde smoothie som jag skulle ha med mig till jobbet  och grejade. . .sen sa det bara pang! jag får lågt blodtryck, springer allt jag kan till sängen och lägger mig och det är precis så att jag nästan svimmar. känner hur armarna blir tunga och att jag blir matt i hela kroppen. jag mår illa, vill bara spy och ont i magen. jag förstår inte hur det bara kan slå om på nolltid. det är inte första gången detta händer mig och innan har jag ramlat ihop för jag svimmat, spytt osv. vet inte om magen stöter ifrån något eller vad. den brukar ju göra det. jag får nog ta och kontakta min läkare igen, vill helst gå till honom och inte ha någon ny eftersom att han har gjort och vet allt om detta sen början och för att han är så förbannat bra :) nu mår jag helt okej iallafall och dricker min smoothie, iiii med vitaminer och upp med blodet!

sååå, början har inte varit bra men jag vet att den kommer sluta bra. vi hade planerat att gå ut och käka men det blir väl att laga nåt här hemma eller köpa hem något. är fortfarande matt och slut i kroppen. men men, grattis till mig och kramar till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0