sunshine



under denna vecka vill jag helst boka in något inför semestern. skulle kunna tänka mig ett mysigt hotell på en liten ö i en liten stan med fin strand och fint runtom. men jag vet inte. jag har sagt till mig själv att jag inte vill visa mig i bikini i sommar. men jag vill åka iväg med min älskling till något ställe och jag vet att det finns två val. antingen så sitter jag hemma och ruttnar medans mina nära är ute för sol, bad och ha kul. såååå, jag får nog allt ge mig för jag vet vad som är mest värt i slutändan iallafall. nu måste jag få i mig nåt innan träningen, granatäpple kanske :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

meh, klart du ska ha bikini sommar :) låt inte det styra, är ju hur underbart som helst att sola & bada utomlands!

2011-04-11 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0