sjuttonhundratalet



under tiden i den här lägenheten så har jag fått prova på hur det är att leva utan vatten och ström för en stund. haha, jaa ca någon timma av vardera. jag kan börja berätta om vattnet. självklart hade jag varit på ett svettttiiiigt spinningpass och cyklar hem som vanligt och ska ta mig en dusch. inget vatten kommer liksom? provade vattnet överallt i lägenheten men nae det funkade inte. ringde hyresvärden och det visade sig att ett företag i närheten skulle fixa med nåt så då stängdes ju vattnet av för just oss också.

sen nu idag när jag kom hem från min pw så tänkte blogga lite. nae, då funkar inte elen! men jag startade laptopen ändå för jag tänkte ju att internet iallafall skulle funka men inte det. haha men nu funkar det iallafall. jag förstår inte hur de klara sig förr i tiden egentligen men då hade dom ju inget att jämföra med. nu funkar det iallafall och vi är happpyyyy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0