sextonde april



godkväll lördag. imorse runt 6 tiden så rullade bilen mot ullared. jag och fem kärringar, haha nevars. köpte en massa saker och allt är typ till hemmet nästan. ny lampa till köksfönstret, ljusstakar, blommiga ljus, värmeljus, tyghjärtan, dukar, handdukar, fotfix, ansiktsmasker, fotmasker, strumpor, träningsshorts, sportbh, ansiktsrengöring, kalsonger, nagellack, jacka och mycket mer. och massa av dessa saker fick vi av mamma och pappa, bästaste. hiiih. jag har gått upp vid fyra hela veckan men idag hade jag sovmorgon till kvart i fem, lyxxx ju. haha. sovit skit flera nätter också så då kanske ni fattar hur jag känner mig nu. ska äta några jordgubbar och invänta mig en låång skönhetssömn. jag hoppas verkligen att jag kan sova ut inatt! lägger upp bilder imorgon på inhandlade saker. love j!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0