och så dog jag igen



jag måste berätta en sak om jobbet idag. jag gick förbi en söt liten hundvalp flera gånger och jag smäääälte varje gång jag gick förbi den. tills slut kunde jag inte gå förbi mer utan jag frågade om jag fick klappa den och vad den hette. hur söt som helst och bara några veckor. skrynkligt ansikte och skynkliga tassar och den var så himla len och fluffig. den hette lennart och jag blev som ett litet barn, jag looooovar er att jag dog lite eller jaaa, mycket då. haha! ni vet inte hur svag jag är för mopsar och dessa hundar! hunden var av rasen här ovan fast ännnnnuuu mindre. hiiih. skulle vilja ha ett hundhem och ta hand om alla lösa hundar i hela världen. göra dem friska och ge dom mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0