nittonde april



hej tisdag. buhuuu, johanna är inte bättre utan sämre. tror att jag haft feber idag med. ena stunden är jag varm och andra kall. inte nog med det så är min mage så jävla dum nu. det har faktiskt varit helt okej för att vara jag ett tag men nu är det skit igen med magen. jag ska försöka satsa på mycket sömn inatt så kanske jag mår något bättre sen imorgon efter jobbet så har jag tänkt mig att ha en ta-hand-om-mig-själv-dag. haha, ja! ansiktsmask, pormask, fotfix, tandblekning, sola (om jag mår något bra) och bara va. får se om jag orkar städa något annars får det bli på torsdag. blir ju svettig av att bara lyfta laptopen så någon skit har jag i kroppen. fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0