goldwell dualsenses rich repair leave-in serum



har duschat nu och så gav jag håret lite exra godis sådär med en askungenbehandling. jag har skrivit om det tidigare men det var nog i min gamla blogg. hur som helst så tipsar jag igen. det är ett leave-in serum från goldwell som jag brukar ge håret då och då. det är en intensiv behandling med en långvarig återuppbyggnad. finns för skadat hår, färgat hår osv. smidig uppbyggnad för torrt och skadat hår. innehåller pashminasilkesproteiner som ger håret en frisk glans och silkeslen känsla. nu blev ni sugna va? finns att köpa hos frissan, köp en :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur använder man det då? i hela håret?

2011-04-08 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0