easytone


är det någon som vet vart just dessa easytone-skor finns? varit runt typ överallt här i stan men inte finns dom här. skulle helst vilja ha de med lite rosa på men tänkte att om jag tar helsvarta så kan jag ju jobba med dom. sen måste jag även säga att det finns verkligen folk som jobbar på fel plats, men det vi ju alla. jag hatar när man tex är inne i en butik och behöver hjälp så får man antingen en sneblick eller så får man knappt någon hjälp alls. pinsamt för fan.. till och med jag skäms ibland för det.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har oxå funderat på att börja arbeta i sådana skor, jag menar vi går ju en hel del.. Så säg till om du hittar dom!

2011-04-20 @ 08:44:27
Postat av: Becca

Nu har ju inte jag sett ditt hår i verkligheten. Men om du ligger på en 9:a i ljushetsläge så kommer 931 bli skitsnygg på dig och du kommer inte att känna dig för mörk. Gå in på en salong där dom säljer Revlon så hjälper dom dig :)

2011-04-20 @ 12:58:49
URL: http://styledby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0