åttonde mars

 

hej fredag. idag när jag vaknade så ville jag bara ligga kvar i sängen under täcket. ligga med rullgardinen nere och glo på film efter film efter film. jag ville aldrig kliva upp. det bara kändes som ett helvete allting. jag låg kvar ett tag tills jag bestämde mig för att gå och sola i ca 30 min. hur skönt som helst. sen gick jag till ica för att handla hem lite mat. då ringde min älskling och det kändes bra igen. det är så sjukt hur en person kan ändra hur jag mår på en sekund. det räckte med att han sa "hej älskling". jaa, fattar ni? det är helt sjukt. sen är det ju den åttonde också och idag är det 2 år och 2 månader. en person. en kille. ett liv. han är allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0