snart stockholm




jag har så gott som alltid hatat tisdagar. har nästan jämt haft tråkiga ämnen och så i skolan på tisdagar, långa dagar plus att det ofta är tråkigt väder då med eller nåt. haha. men idag har den iallafall varit hur mysig som helst. vi har bara slappat och tagit det lugnt. beställt kläder och smycken från en utlänsk sida, bokat hotell plus bussresa till stockholm över en helg i oktober. gud vad jag längtar! bara vi två, han och jag med fint hotell, shopping, god mat, god frukost och bara ta det lugnt och ha det mys.

imorgon ska jag jobba, gött. skulle inte gjort det först men de ringde och pengar är ju alltid pengar. nu har jag och min älskling duschat och kollat på idol. nu blir det att krypa ner, myyyys. godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0