lediga onsdag



redan onsdag och redan september, helt galet vad tiden går fort alltså. det bara rullar på och tiden springer iväg. min kängor var helt perfekta förutom att det var som en sömmgrej som hade böjt sig inåt mot foten som gjorde svin ont verkligen. så fick ju lämna tillbaks som och klart de inte hade några fler men de får nog in så jag får hänga där varje dag nu typ då. jag måste ju ha dom! åkte hem igår och sen åkte jag tillbaka till min älskling. vi vaknade runt tio över 12, hur skönt som helst. vi ska iväg och fixa lite sen annars så blir det mest lugnt. kanske blir ben & jerry's sen, jävla tjat på mig om det alltså. haha. men jag har det bra iallafall så ni vet :) sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0