ett ord från dig fick mig att må bra


det är sjukt att några ord kan göra så mycket för någon. det kan göra så jädrans mycket alltså. bara ett ord eller två eller flera ord. att bara säga "tack", "ha en bra dag", "bra jobbat idag", "vad fin du är älskling" osv. det var som en gäst idag sa till mig idag "jag måste bara säga det men vilka fina ögon du har, så himla fin ögonfärg". en kvinna runt 45 årsåldern liksom som gjorde mig happy. att bara säga tack inom mitt yrke gör mycket för mig och mina medarbetare. att säga ett ord och att gör en sak för någon är så mycket, kan betyda så mycket. man kanske inte tänker på det men det är faktiskt så eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0