.


jag undrar bara hur mycket skit ska man få behöva ta? jag orkar inte. som i förrgår var det en äcklig gubbe som sa "du lova du gifta mig". visst det var väl lite skämtsamt från honom men jag blev äcklad alltså. han kollade massor på mina tuttar sa en på jobbet med. euuw. en annan gång var det en som ville ha sin aa ni vet nog vad, i mig. alltså ursäkta, det här är mitt jobb och ska inte jag få slippa höra sånt? det är inte så jävla kul att höra liksom, fan för er. det är ett jobb precis som alla andra, skulle du då stå och säga sådär på en kinarestaurang eller i en klädbutik? sluta hacka på oss, snälla. ringer till oss och ber oss dra åt helvete. förlåt så jävla mycket för att någon missade en dip men du kanske överlevde ändå? det är mat det handlar om, herregud det är käk och folk gnäller som aa, jag kan inte förklara. så igår var det en massa otrevliga och allt bara kom, det bara tog all kraft och ork ifrån mig. vissa dagar är bättre än andra och om man fått tagit mycket skit ett tag så kan det räcka med minsta lilla typ, iallafall för mig.

man behöver inte säga " jag ska ha en sån där jävla meny" och sedan peka och dessutom lukta sprit. är man så full så man inte kan läsa texten, då kanske man inte borde vara där. hade liksom bilder på 7 menyer kanske så jag bara  tänkte "jahaaaaa den". frågade igen och han pekade då fick jag peka osv så det löste sig. men att svära så där, det är bara onödigt liksom. skulle jag sagt "japp, en stor jävla cola och dricka eller?" hur tusan kommer det låta liksom.

"sen vill jag ha en jävla massa peppar också" då sa jag bara "en himla massa peppar ska du få". det räcker med att säga "kan du skicka med peppar också". detta med peppar är ett tag sen nu men aa hahah. fan, lyssna på er själva. jag försöker att skita hela tiden och det va som vi sa igår, vi som jobbade. man måste stå på sig, men det är inte alltid lätt. det är så jävla skönt att ha bloggen och bara kunna skriva av sig helt totalt, för det använder jag den lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0