vissa val man gör



något som gör mig så jävla förbannad och besviken så är det när någon inte kan hålla käft. när någon försöker att framstå som att man är en dålig människa. när någon ljuger en rakt upp i ansiktet. det finns vissa val och vissa vägar att gå i livet och man väljer dem själv. man kan ångra sig med saker och ting, herregud jag har för tusan hela livet på mig. det har ju knappt inte början. det finns en sak jag vet, en sak, bara en och det är att jag vet vem jag vill dela mitt liv med. vem jag vill bo med, vem jag vill gifta mig med, vem som ska bli pappa till mina barn. jag vet vem som är mannen i mitt liv. jag vet det! "jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmåga att förstå." jag kunde fan inte sagt det bättre själv. nu måste jag fixa håret och klä på mig för snart åker bilen!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

hate it :I

2010-10-05 @ 13:55:05
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: suzz

bra johanna, sta pa dig, o ta inte andras skitsnack for allvarligt, livet ar for kort for att bry sig allt for mycket ;)

2010-10-07 @ 01:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0