the jacket

tänkte visa er vad jag köpte i storstaden men det blev inte så mycket ändå. vinterjacka, halsduk, en blus, två par örhängen, necessär, läppglans och lite. här är iallafall jackan och jag ogillar vinterjackor men vad fan, jag måste ha en varm jävel och direkt när jag tar på mig en så känns det som man går upp 5kg på direkten. men jag tänker iallafall inte frysa i vinter för det ska bli ännu kallare vinter än den förra. olagligt enligt mig men men sånt man får leva med. dock ska pälsen bort plus att man såklart kan dra åt den i midjan med :)

förresten så står det att det ska vara snöblandat på onsdag och snöa på torsdag? vad fan, inte alla redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0