ohh no


inte tusan blev det en pw nu, det regnar ju tusan ute och jag hatar det. har dessutom inga vettiga kläder för regn heller eftersom jag hatar det så jag får skylla på det, fan då. skulle ha ett simkort nu så jag kunde åkt och simmat några längder. det kanske jag ska skaffa mig faktiskt, funderar lite på det. ska även köra igång på gymmet nu med men har jobbat så jädrans mycket kvällar och det är ju då passen är men nu i veckan kanske det blir premiär för denna höst. looove it ju, mår så bra av att röra på flärret ju! gick upp halv iallafall så att jag somnar skapligt ikväll för imorgon ska jag upp vid halv 5 - 5 och då är man nästan inte människa ju, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0