min kärlek


m som i min mattias. jag skrev det på hans bil innan han åkte förra veckan, hihi. du är världens bästa och du är verkligen allt för mig. känslan i kroppen när jag ser dig är obeskrivlig. jag älskar att somna bredvid dig, att vakna upp bredvid dig, att titta på dig när du sover, att känna din doft, att nudda dina läppar, att kittla dig under fötterna, att skratta med dig och mycket mycket mycket mycket mer. jag älskar allt med dig. att bara känna känslan inom mig och bara veta att du faktiskt är den rätta för mig, jag vet inte vad jag ska säga för jag finner inga ord. det finns ingenting jag vill ändra på. för mig är du perfekt och du vet att jag vill ha det såhär hela tiden älskling, hela heeela heeela heeeeeela världen tiden, du och jag.


Kommentarer
Postat av: Ove

de märkte inte jag att du gjorde älskling. du vet att jag känner likadant för dej mitt allt. aldrig utan dej. du är den mest underbara person jag vet. o det kommer du alltid o va. jag älskar dej otroligt mycket! försök o förstå de älskling. det går inte o förstå men försök =) <3<3<3<3

2010-10-05 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0