huvud & mage


godmorgon lördag. förlåt för dålig uppis men dagen igår bara gick och det var skönt det med. innan jag somnade igår så ville jag bara sova bort huvudvärken och min jävla mage, men tror ni det gick eller? när klockan ringde var det samma sak så måste ta ipren snart och magtablett. fy fan, jag orkar inte med det här mer, så jävla trött på att det aldrig försvinner oavsett vad. jag är så trött på att säga "jag har ont i magen", så jag gör det inte längre för jag är så jävla van vid det. ska förresten jobba idag med, blir ansiktsmålning hela dagen så jag tackar gud och hoppas att han gör så jag mår bättre! men jag är laddad för att se en massa barn som häxor eller vampyrer :)


Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

min bror hade sådär, sen provade han ett pulver som heter Sunwic på apoteket och det gick över!! prova, kan ju va värt d!!

2010-10-30 @ 16:25:59
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0