helgen



nu har vi varit uppe ett bra tag och kollat på alla avsnitt av elvis i glada hudik. så himla bra och jag bara gillar dem alltså! på tal om sthlm så åkte vi tidigt i lördags morse. vi gick till hotellet som inte låg många meter bort och checkade in och fick vårat mysiga rum. vi la oss och slappade i någon timme innan vi gick till city, blev lite inhandlat men jag hade hoppats på mer. när vi kände oss nöjda så gick vi tillbaka och slappade och kollade på tvn. myyyys! vi skulle ut och äta på en fin restaurang men det slutade med att vi båda somnade vid halv tio och vaknade runt nio dagen efter. haha, sjukt trötta! och vilka kuddar det var, sånna ska vi också köpa, haha. vi checkade ut runt elva tiden, gick till centralen för att låsa in våra väskor och fy fan så dåligt. fanns inte så många lediga men vi fann ett så fick matte stå och vakta det, haha man måste vara smart ibland. gick till pressbyrån för jag ville växla och sen vid kassan satt det en lapp där det stod "vi växlar inte :D". nahe okej, men då testade jag burger king då, gick inte där heller men de sa att det fanns en växlare så jag gick dit. ställde mig i en kö, alla var typ stressade och skit sen säger en till mig att man inte kan växla hundralappar. vad faaan då! som tur är så hade jag två tjugolappar och jag fick mina guldtior men behövde ju fem stycken. så gick till en annan pressbyrån-butik och köpte tuggummi i hopp om att jag skulle få en tia eller två femmor tillbaka och yeeesss det fick jag och vi kunde låsa in våra grejer efter 30 min eller nåt. dåligt organiserat enligt mig.

sen fortsatte vi till stan och shoppade lite igår också. vi gick på bio och såg dumma mej i 3D, riktigt bra och vad snygga vi var i brillorna. hahah! sen var det så gott som time to go home och nu är vi hemma igen men gud vilken underbar helg alltså. hoppas det blir nåt sånt här snart igen, så skönt att komma bort en liten stund även fast det inte är så långt bort ju. vilket jävla inlägg, jag som tänkte dra det kort men det gick visst inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0