glädjedödare

jag måste bara berätta en sak som jag blir så trött på! jag förstår inte hur folk kan vara en sån "glädjedödare". så fort det går bra för någon annan så är dom aldrig glada för den personens skull, de tänker bara på sig själva. jävla egosar! sen förstår jag inte hur man orkar som person gå runt och bara vara sur och knappt trevlig liksom. visst, vi är ju olika och vissa är ju sånna men det kanske vore dags att sluta vara avundsjuka och börja bli lite positiva. för jag tror mycket handlar om avundsjuka ändå! men då tror jag nog att folk skulle glädjas mer av dessa personer också om de kunde bli lite mera happyfacessss. det är ju fan helt otroligt, det tar ju mer på energin och vara sur än att vara glad, det tycker iallafall jag. var glad, ha kul och var dig själv, du kan inte göra mer än ditt bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0