cappuccino


på jobbet förra veckan så var det en gäst som kom tillbaka och sa att hennes barn inte gillade våran varma choklad. då frågade jag vad det var som gjorde att barnet eller barnen inte gillade den? vi vill ju veta vad som är felet. är den för varm? för kall? för stark? för svag? eller vad är det liksom så att vi kanske kan bättra saken. nae och hon kunde inte riktigt säga vad felet var sen sa hon att den var för stark. då sa jag att jag kunde hälla i lite mer vatten så den blir svagare men det ville hon inte. hon frågade om hon kunde få byta mot en cappuccino istället och hon fick sin cappuccino och blev glad så vad gör man inte för att de ska bli nöjda. man gör allt för att lyckas, för att folk ska bli nöjda och ändrar och fixar. det är så kul när man ser att en gäst blir nöjd. men känns nog som att det var uträknat att de ville ha en cappuccino istället för oboyen. oboy kostar 10 spänn och vår lilla cappuchino ligger på 17 tror jag men hur som helst så fick hon det hon ville och var nöjd. kunden har ju alltid rätt eller hur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0