oh no

 

det är ju helt sjukt! hur ser hon ut? och ändå är hon inte nöjd. finns det någon kroppsdel hon inte fixat? naee va! jag trodde att det fanns proffs inom yrket. proffs som kunde säga att "nej, jag gör inte detta på dig" eller att "nej, men vi börjar med en sak först". det finns vissa gränser och stopp som säger att "nej, men du.. vänta lite nu" men tydligen inte. har man inte någon sån gräns själv så hoppas man ju absolut på att en välutbildad person ska ha det, men naee, sorligt då. sen är det ett val man gör men vem vill betala för att se sämre ut? förstår inte att kirurger kan gå med på sånt. självklart om jag hade fått välja hade jag velat operera hela mig, allting jag ogillar. men tänk på att ni är fina som ni är och att ni är älskade för den ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0