räknar ner


jag slutar ju snart skolan. det är mindre än två veckor kvar, det är helt sjukt, snart är det min tuuuuur! vad mycket jag varit med om under gymnasietiden. fyra år. handel ett år. frisör i tre år. flytt till åkersberga och tillbaka till linköping.

jag måste bara lägga upp saker som brudarna skrev innan jag flyttade :)

"Tanken av att inte ha dig i skolan längre gör mig så jäkla ledsen , Kommer sakna dig så himla himla mkt, kan inte beskriva med ord hur mycket jag kommer sakna dig. Du gör mig så homla glad gumman, får mig alltid på bra humör och du lyssnar verkligen när man vill prata. Jag vet att de är de här du vill och de är din dröm så jag förstår dig. Älskar dig Johanna Andersson"

"Bara tanken av att jag inte kommer kunna se dig i skolan varje dag i höst gör mig så ledsen, men jag är så otroligt glad för din skull! att du fått chansen till din dröm! TA DEN! Men du vet hur mycket jag kommer sakna dig, tankarna från 7:an tills nu. Fan va vi har haft det bra!!!! ibland känns det som att du och jag är en och samma person. Ingen då menar jag ingen kommer kunna ta den platsen du skapat hos mg! ÄLSKAR DIG, TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT! du  mig ,föralltid. Vi sa det va?"

"Klart att jag är glad för din skull baby..men asså du fattar inte, det funkar inte utan dej :'( Kommer aldrig klara av det, kan inte tänka mej ett liv utan dej gumman. Du får inte, DU FÅR BARA INTE ÅKA!!!!!! Älskar dej obeskrivligt mycke"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0